امکان خرید اقساطی با دیجی پی

دیدگاه‌ها

4.0
اعظم تکلیمی

27 مرداد 1404

کیفیت و زیبایی
دیروز به دستم رسید به محض باز کردن بسته بندی که خیلی هم خوب و مناسب بود . هم خودم هم همسرم خیلی از کیفیت و زیبایی اش راضی بودیم . البته که هنوز استفاده نکردم ولی محصول با کیفیت از ظاهرش هم مشخصه بعد از چند مدت استفاده دوباره میام نظر میدم
پاسخ:

مبارکتون باشه